Відомо, що батареї AGM (Absorbed Glass Mat) краще працюють в холодну погоду порівняно з залитими свинцево-кислотними батареями. Вони, як правило, мають вищі показники сили холодного пуску (Cold Cranking Amps, CCA). Це гарантує, що такі АКБ забезпечують більшу пускову потужність стартера в холодну погоду.
Згідно з висновками експертів, AGM-батареї розряджаються повільніше, а це означає, що вони краще тримають заряд і швидше заряджаються. Їх унікальна конструкція також робить їх більш стійкими до пошкоджень у холодну погоду.
Електроліт в AGM-батареї утримується в сепараторах зі скломаси та не розширюється при замерзанні, на відміну від кислотної традиційної батареї, що запобігає розтріскуванню пластин. Але це зовсім не означає, що акумулятори такого типу взагалі не можуть замерзати. Особливо у тих випадках, коли заряд АКБ не повний.
Коли напруга в розрядженому акумуляторі знижується, електроліт починає перетворюватися з кислоти на воду, що полегшує його замерзання. Тому, щоб запобігти цьому, вкрай важливо тримати AGM батарею повністю зарядженою. Це стосується як акумуляторів для автомобілів, так і мотоциклетних АКБ, батарей для скутерів чи квадроциклів, батарей для снігоходів тощо.
Для тих водіїв, як активно використовують автомобіль взимку, тим більше часто їздять на великі дистанції, проблема зарядження АГМ-акумулятора не існує — якщо регулярно їздити на автомобілі на високих швидкостях, це дозволить зарядити акумулятор приблизно через 30 хвилин їзди. Далі АКБ працює у штатному режимі та повністю готова до холодних пусків.
Якщо ж автомобіль використовується для коротких поїздок, запускається час від часу або залишається на тривалий час у режимі простою, доцільно придбати зарядний пристрій. Сучасні зарядки для АКБ мають інтелектуальну архітектуру, вони самі визначають тип батареї, струм та напругу заряду, можуть навіть відновлювати «мертві» акумулятори.
Як говорилось вище, AGM-акумулятор може також замерзнути у разі сильного розрядження, хоча така вірогідність вкрай мала. Проте навіть під час зберігання акумулятори потребують догляду. Перш за все — час від часу перевіряти рівень заряду.
Це вкрай важливо, оскільки такі батареї можуть мати певний відсоток вірогідності саморозрядження. Аби розв'язати це питання, можна піти одним з двох шляхів:
І ще одне важливе застереження від інженерів-електриків. Якщо AGM-акумулятор все-таки просів на мінімальний рівень заряду, вкрай не рекомендується використовувати у парі з ним джамп-стартери. Імпульсний високий струм, який видає джампер, може пошкодити свинцеві пластини акумулятора.
Найкращий вихід у цьому випадку — від'єднання батареї повністю від електрообладнання, запуск двигуна від стартерної імпульсної батареї (джамп-стартера).