Правила для збереження гарантійного терміну на продукцію, запропоновану компанією VB AVTO. Терміни гарантійного обслуговування. Правила оформлення рекламаційних випадків.
1. Прийом товару
В момент отримання товару клієнт або представник клієнта повинен оглянути товар на предмет цілісності та комплектності, а також переконатися, що йому був поставлений саме той товар, який він замовляв. При виявленні пошкодження, невідповідності або некомплектності товару клієнт повинен повідомити про це водія, який доставив товар і відповідального Торгового Представника (ТП). У разі, якщо товар не вдалося перевірити при водієві, клієнт повинен упродовж трьох робочих днів після поставки товару повідомити відповідального ТП про пошкодження, невідповідність або некомплектність поставленого товару. Якщо такий факт було виявлено, відправити ТП фото підтвердження в будь-який зручний для себе спосіб та оформити рекламаційний випадок. Якщо після поставки товару пройшло більше трьох днів, скарги подібного характеру не приймаються.
2. Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль
Перед встановленням нової деталі на автомобіль, механік зобов'язаний впевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів.
У разі запаяної прозорої упаковки, необхідно уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів.
У разі комплектів у прозорій упаковці, необхідно перевірити комплектність не розкриваючи упаковку і провести візуальне порівняння зі старими комплектуючими.
- Претензії про некомплектність після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються.
- Після спроби монтажу претензії про невідповідність нової деталі у випадках, де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою деталлю, тим самим визначити невідповідність, не приймаються.
- Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці у випадках, де можна було провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита – не приймаються, навіть якщо не було спроби монтажу.
- Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб майстер на СТО мав змогу перед розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та її правильній комплектності.
3. Гарантійні терміни
На всі автомобільні запасні частини, агрегати, вузли та комплектуючі поширюється гарантійний термін 6 місяців (плюс один додатковий місяць) від дати придбання або пробіг 20 000 км в залежності, що настане раніше. Термін в один додатковий місяць надається для можливості реалізувати продукцію та надання кінцевому споживачу заявленого гарантійного терміну в повному обсязі. Продукція, на яку поширюються інші гарантійні терміни зазначено в Таблиці №1. На запасні частини, агрегати, вузли та комплектуючі, які вказані в Таблиці №1, також поширюється правило терміну в один місяць для можливості реалізації товару без втрати гарантійного терміну. Це правило не поширюється на продукцію з гарантійним терміном 14 днів та продукцію, на яку гарантія не надається. Гарантія не надається для витратних матеріалів та деталей. Для автомобільних акумуляторних батарей надається термін для реалізації до двох місяців для надання кінцевому споживачу заявленого гарантійного терміну в повному обсязі.
Для розгляду рекламаційного звернення Покупець повинен протягом чотирнадцяти днів після зняття (демонтажу) запчастини з автомобіля надати її з відповідними документами у відділ розгляду рекламацій компанії VB AVTO. У разі перевищення даного терміну, гарантійні зобов’язання на придбану запчастину втрачають свою актуальність і не є чинними.
4. Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується:
4.1 Закінчення гарантійного терміну.
4.2 Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може слугувати фото реального інструменту, що використовується в автосервісі. У Розділі 7 є вказівки для яких груп товарів в обов'язковому порядку монтаж повинен проводитись за допомогою спеціального інструменту для підтримки гарантії.
4.3 Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
4.4 Надання запчастини для розгляду рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
4.5 Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.
4.6 Неправильний підбір деталей на вказаний в заявці на рекламацію автомобіль.
4.7 Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації.
4.8 Які вийшли з ладу внаслідок зношування.
4.9 У разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту.
4.10 Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником, спроба змінити конструкцію деталі.
4.11 Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу або мають незадовільний технічний стан.
4.12 У разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником.
4.13 Якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад спортивні змагання, бездоріжжя, тощо.)
4.14 У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх в автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником.
4.15 Якщо деталь або агрегат був встановлений без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник.
4.16 Коли встановлення деталі проводилось не в автосервісі, а власними силами автовласника.
4.17 У разі, якщо Покупець не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, що вказується у Розділах 6 та 7.
5. Випадки за окремими групами товарів, у разі яких гарантія не поширюється
Система кондиціювання та система охолодження
5.1 У разі, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр-осушувач та інші необхідні компоненти згідно з вимогами виробника, наприклад, розширювальний або дросельний клапан.
5.2 У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціювання або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником для цього вузла.
5.3 Якщо при ремонті або заміні комплектуючих деталей системи кондиціювання було використано марку мастила, яка не передбачена виробником компресора системи кондиціювання або ж не була проведена процедура перевірки та доливки оливи.
5.4 Якщо при заміні водяної помпи, радіатора охолодження, радіатора обігрівача не було замінено охолоджуючу рідину на якісну нову з вказаною специфікацією та назвою виробника, що призвело до виходу вказаних вище запчастин з ладу.
5.5 Якщо є скарга на негерметичність радіатора, але місце витоку не позначене, наприклад, маркером.
Деталі електрообладнання
5.6 Якщо відсутні актуальні результати діагностики стану електричного обладнання та електричної мережі автомобіля перед встановленням нових компонентів. У випадку відсутності даних, що стосується споживання струму компонентами електричної системи автомобіля у стані спокою (5-15 хвилин без ключа в замку запалювання, всіма вимкнутими споживачами та замкненими дверима автомобіля).
Деталі зчеплення
5.7 Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій, встановлених виробником.
5.8 Монтаж без перевірки суміжних деталей зчеплення.
5.9 Наявність ознак перегріву.
Підшипники маточин та маточині вузли в зборі, ШРУСи
5.10 Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
5.11 Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником.
5.12 При наявності у демонтованому ШРУСі слідів корозії чи виявленні у змащувальному матеріалі домішок у вигляді піску або інших ґрунтосумішей.
Деталі підвіски, амортизатори
5.13 Не було придбано та встановлено парне число амортизаторів або пружинних елементів на одну вісь.
5.14 Не проводилась діагностика стану підвіски перед встановленням нових амортизаторів або інших деталей підвіски.
5.15 Наявність ознак перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування). Встановлені без заміни гумових опор та відбійників.
5.16 Немає результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на демпфируючі властивості амортизаторів та стук. Винятком може бути очевидно виражена втрата працездатності амортизаторів та наявність стуку, який відчутно при мануальному режимі діагностування.
5.17 Монтаж проводився за допомогою інструментів не передбачених для даних робіт (пневмогайкокрут, трубні ключі, тощо), що призвело до втрати працездатності деталі або її руйнування.
5.18 При заміні компресора пневматичної системи не було замінено реле компресора, фільтр на впуску та не було проведено перевірки відсутності пошкоджень патрубків підводу очищеного повітря.
Стартери, генератори та їх основні деталі
5.19 Попадання технічних рідин (мастила, антифризу, пального і т.п.), води або бруду, що призвело до виходу агрегату або деталі з ладу.
5.20 Механічні пошкодження на шестерні або на шліцах бендикса стартера.
5.21 У разі, якщо стартер або генератор піддавалися великому навантаженню, про що свідчить одночасний вихід з ладу статора, ротора, щіткового вузла, втягуючого реле, сильний знос втулок стартера, бендикс або втягуюче реле зі слідами перегріву і т.д.
5.22 Відсутнє підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора.
5.23 Відсутність акта діагностики електричної мережі та супутніх вузлів, таких як контактна група замка запалювання, вінця маховика, двигуна (треба спробувати провернути двигун через муфту за допомогою гайкового ключа з важелем).
Склоочисники
5.24 Гарантія не надається.
Гальмівна система
5.25 Деталі, встановлені без перевірки стану гальмівної системи. Підтвердження задовільного стану дисків, супортів, гідравліки тощо.
5.26 На гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків.
5.27 На компоненти гальмівної системи з ознаками перегріву (що зазнали термічне навантаження внаслідок порушення правил виконання робіт, експлуатації або несправності гальмівної системи). На гальмівні диски, що зазнали порушення геометричних параметрів внаслідок різкого перепаду температури поверхні (прикладово: екстрене гальмування перед водяною перешкодою).
5.28 Акустичний ефект по типу "писк", який викликаний високочастотними коливаннями компонентів гальмівної системи, частковим приляганням колодки до диска, не вважається рекламаційним випадком без акту перевірки стану всіх складових компонентів гальмівної системи.
Монтаж та демонтаж запчастин OE будь-яких виробників
5.29 У разі придбання запчастин OE, їх монтаж та демонтаж повинен здійснюватись споживачем у спеціалізованих СТО відповідних дилерських центрів для використання гарантії в повному обсязі. При монтажі-демонтажі запчастини ОЕ в умовах на власний розсуд споживача – гарантія підтримується на протязі 14 календарних днів на заводський брак.
6. Обов’язкові документі, які повинні супроводжувати продукцію для розгляду рекламаційного випадку
6.1 Повністю заповнена Заява на рекламацію на бланку VB AVTO.
6.2 Правильно заповнений гарантійний талон, якщо він передбачений для групи товарів та/або Торгової Марки.
6.3 Акт виконаних робіт з описом усіх проведених робіт, замінених запчастин та витрачених матеріалів, якщо проводився монтаж деталі.
6.4 Документ про оплату виконаних на СТО робіт.
6.5 Копія накладної, згідно якої продукція була придбана у VB AVTO.
6.6 У випадку оформлення рекламації по елементах електричного обладнання, необхідна наявність висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом.
6.7 Фото- відеофіксація, яка може підтвердити наявність рекламаційного випадку і дефект вказаної деталі.
6.8 Надати додаткову інформацію на окремі групи товарів, що зазначені у Розділі 7.
7. Додаткові детальні вимоги для підтримки гарантії та розгляду рекламаційних випадків за окремими групами товарів
Двохмасові маховики
7.1 Вимір швидкості обертання стартеру (бажано у вигляді графіку, наприклад з Bosch KTS).
7.2 Параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалення для бензинового ДВЗ.
7.3 Протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном.
7.4 Момент затягування, що застосовувався для кріплення маховика і фото динамометричного ключа.
7.5 Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
7.6 Для трансмісій з подвійним зчепленням або варіаторів – фото стану шліцьового з’єднання з боку коробки передач.
7.7 Наявність відповідного маркування, нанесеного Продавцем.
Корзини і диски зчеплення – звичайне зчеплення
7.8 Фото пов’язаних і оточуючих деталей: механізм вижиму зчеплення (вилка, вал, і т.п.), центрувальні втулки між ДВЗ і КПП, обладнання, що використовувалося для підняття КПП при встановленні.
7.9 Для зчеплень з механізмом компенсації зносу (SAC/TAC) – достовірне підтвердження використання спеціального інструменту при встановленні, номенклатурний (каталожний) його номер, фото, тощо.
7.10 Момент затягування, що застосовувався для кріплення корзини і фото динамометричного ключа.
Комплекти подвійного зчеплення:
7.11 Достовірне підтвердження типу і виробника спецінструменту, що застосовувався при заміні зчеплення.
7.12 Для всіх варіантів КПП – протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном і КПП.
7.13 Для всіх варіантів КПП – протокол адаптації зчеплення.
7.14 Для VW DSG 0AM обов’язково мають бути надані:
• товщина шайб, що встановлювалися;
• фото заміру вільного ходу дисків після встановлення;
• параметри зчитані з блоку керування КПП:
Швидкість обертання ДВЗ (G641/ G182)
Швидкість обертання ДВЗ – по шині CAN
80.1 Дата виготовлення Mechatronik
30.3 Тиск масла (V401)
Зчеплення K1 – Адаптація 0 позиції
Зчеплення K1 – Крутний момент в 0 позиції
Зчеплення K1 – Адаптація позиції 3
Зчеплення K1 – Крутний момент в позиції 3
Зчеплення K1 – Границя розімкненого положення
Зчеплення K1 – Границя замкнутого положення
Зчеплення K2 – Адаптація 0 позиції
Зчеплення K2 – Крутний момент в 0 позиції
Зчеплення K2 – Адаптація позиції 3
Зчеплення K2 – Крутний момент в позиції 3
Зчеплення K2 – Границя розімкненого положення
Зчеплення K2 – Границя замкненого положення
180.2 Зчеплення K1 — Пробіг останньої успішної адаптації
200.2 Зчеплення K2 — Пробіг останньої успішної адаптації
7.15 Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і фото динамометричного ключа.
7.16 Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
Гідравлічні вижимні підшипники та інші елементи гідравлічного приводу зчеплення
7.17 Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і фото динамометричного ключа.
7.18 Метод прокачки гідравлічної системи, тиск при прокачці.
7.19 Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
Обвідні і натяжні ролики, ремені ГРМ і приводу додаткових агрегатів
7.20 Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і фото динамометричного ключа.
7.21 Підтвердження заміни всіх необхідних елементів кріплення.
7.22 Для приводу допоміжних агрегатів – підтвердження справності або заміни обгінної муфти (шківа) генератора (якщо така передбачена виробником автомобіля або ж встановлена, як дооснащення комплектом певного виробника).
Система кондиціювання та система охолодження
7.23 Підтвердження типу і кількості мастила, що заливалося в систему кондиціювання при ремонті.
7.24 Якщо при ремонті системи кондиціювання в систему додавали ультрафіолетовий гель, треба вказати марку і кількість доданого гелю.
7.25 Підтвердження типу (специфікація, виробник) і кількості рідини охолодження, що використовувалась в системі при ремонті.
Компоненти газорозподільчого механізму
7.26 Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні та фото динамометричного ключа.
7.27 Для валів – підтвердження заміни компенсаторів або роликових важелів.
7.28 Для гідравлічних компенсаторів – результат виміру тиску масла і опис процедури прокачування.
Колісні підшипники, ступичні модулі та напіввісі
7.29 Підтвердження типу і стану спеціального інструменту, що використовувався для встановлення.
7.30 Момент затягування центрального болта/гайки (якщо є) і фото динамометричного ключа.
7.31 Для заявок зі скаргою на люфт або зміщення підшипника – фото виміру еліпсності отвору
поворотного кулака (цапфи) та результати виміру люфта по ободу колісного диска за допомогою індикатора годинникового типу у форматі відео.
7.32 У випадку понаднормового зносу за короткотривалий період експлуатації або руйнування шліцевої частини напіввісі зі сторони підшипника(зовні) в задніх мостах жорсткої конструкції для розгляду рекламації слід надати висновок стенду регулювання геометрії коліс про параметри розвалу коліс задньої осі вказаного в заявці на рекламацію автомобіля.
Рульове управління і підвіска
7.33 Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і фото динамометричного ключа.
7.34 Для насосів ГУР – тип і кількість рідини, а також опис процедури прокачування.
Стартери та генератори
7.35 Підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора та проведення всіх етапів діагностики, які передбачені при даному монтажі. 7.36 Фотографії заводської таблички на старому агрегаті, на якій чітко видно номер по каталогу виробника.
Турбокомпресори
7.37 Підтвердження обов’язкової заміни моторного мастила відповідної специфікації, промивки інтеркулера, заміни повітряного та масляного фільтра. При заміні турбокомпресора необхідно неухильно дотримуватись покрокової інструкції по ремонту, яка у кожного виробника автомобіля має свою специфіку. При виникненні рекламаційного випадку необхідно надати інформацію, згідно яких правил були проведені роботи по заміні вказаної запчастини, а також інших суміжних деталей, якщо цього вимагає інструкція по ремонту.
8. Особливі умови
У разі розгляду рекламації складних деталей та механізмів, що потребують спеціального обладнання для перевірки працездатності та висновку відповідного фахівця, якщо для цього була задіяна третя сторона – постачальник оплачує вищевказані послуги. Якщо за результатами дослідження з’ясувалося, що деталь цілком в задовільному стані і придатна до подальшого використання, або ж втрата працездатності настала не по вині постачальника чи виробника – кошти за перевірку деталі та пов’язані з цим логістичні витрати відшкодовуються споживачем. У разі підтвердження рекламаційного випадку – всі витрати за діагностичні послуги оплачує постачальник товару. При бажанні покупця провести технічну експертизу безпосередньо на виробничих потужностях виробника запчастини, якщо це пов’язано з переміщенням за межі країни – всі витрати на пересилку до виробника і в зворотному напрямку, незалежно від результатів технічної експертизи, оплачує покупець згідно тарифів компанії-перевізника.
9. Зобов’язання компанії VB AVTO щодо розгляду рекламації:
– Впродовж 14 робочих днів з моменту надходження запчастини та всіх необхідних документів (згідно Розділів 6 та 7) надати відповідь Покупцю. У випадку подальшої передачі Продавцем запчастини Виробнику, термін надання відповіді може бути продовжений на строк розгляду рекламації останнім.
– У разі задоволення рекламації – замінити запчастину на нову, аналогічну запчастину того ж виробника (за умови наявності відповідної деталі на складах компанії), або іншого виробника з врахуванням їх різниці у вартості чи повернути Покупцю грошові кошти, сплачені за товар. За наявності товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості – протягом чотирнадцяти робочих днів або ж за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога Покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
– У разі відхилення рекламаційного звернення повернути надану запчастину Покупцеві. Якщо покупець відмовиться отримувати запчастину або в чотирнадцятиденний термін з моменту отримання відповіді не забере запчастину у Продавця, останній не несе відповідальності за її подальше зберігання.
ТАБЛИЦЯ №1
• На всі товари, які не вказанні в таблиці, поширюються гарантійні умови 6 місяців або пробіг 20 000 км в залежності, що настане раніше, крім витратних матеріалів та деталей.
• Товар, на який гарантія не надається, повинен перевірятись клієнтом при отриманні на предмет його цілісності і працездатності.
1. Автолампи |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Автолампи ксенонові |
Всі бренди |
12 місяців |
Автолампи світлодіодні, опір для світлодіодних автоламп, системи контролю світлодіодних автоламп |
Всі бренди |
6 місяців |
Денні ходові вогні та протитуманні фари |
Всі бренди |
6 місяців або умови зазначені на упаковці |
Світлодіодні автолампи типу Н4 LED, Н7 LED, Н8/Н11/Н16 LED, H10 LED, HB3/HB4 LED, H11 LED, HB4 LED |
Всі бренди |
3 місяці або умови зазначені на упаковці |
Лампи накалювання, в тому числі галогенні головного світла та сигнальні |
Всі бренди |
14 днів |
2. Переносне, стаціонарне та побутове освітлення |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Лампи оглядові, штативи для оглядових лампи |
Всі бренди |
6 місяців або умови зазначені на упаковці |
Побутові лампи та стаціонарне освітлення |
Всі бренди |
Підтримується гарантія зазначена на упаковці. Рекламація розглядається при умови наявності упаковки |
3. Автомобільні аксесуари |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Пристрій зарядний USB для автомобіля |
Всі бренди |
3 місяці |
Компресори для кемпінгу, компресори для накачування шин, сигнали автомобіля електричні, антена автомобільна |
Всі бренди |
3 місяці |
Насоси механічні для накачування шин |
Всі бренди |
3 місяці |
Всі інші товари не зазначені вище |
Всі бренди |
14 днів |
4. Автосервісне приладдя |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Лежаки ремонтні підкатні, маніпулятори для ремонту двигуна, магнітні таці |
Всі бренди |
6 місяців |
Тканина для протирання, набори шайб, болтів, гайок, шплінтів, пружин, стопорних кілець, хомутів и т.п. |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
5.Акумуляторні батареї |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Акумуляторна батарея |
Bosch – 12-24 місяців Exide – 12-24 місяців Varta – 12-24 місяців Всі бренди – 12 місяців |
Згідно умов, зазначених в гарантійному талоні (при наявності та виконанні умов гарантійного талона). |
6.Амортизатори, пружини підвіски |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Амортизатори (встановлено один амортизатор), пружини підвіски (встановлено одну пружину) |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
Амортизатори, пружини |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Пильники, відбійники, опори амортизатора, підшипники опори амортизатора, захисні комплекти амортизатора, втулка амортизатора, тарілки пружини, сайлентблоки амортизатора |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
7. Елементи живлення |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Акумулятор гідридно-нікелевий, батарейки літієві, лужні, сольові всіх типів |
Всі бренди |
Приймаємо рекламації на елементи, що мають явні ознаки підтікання, за умови цілісного/непошкодженого пакування. До кінця терміну придатності на момент звертання повинно бути не менше 2 років. |
8. Витратні матеріали та деталі |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Витратні матеріали та деталі, наприклад, набори стопорних кілець, гвинтів, шпонок, пружинок, гумових кілець, шайб и т.п., заглушки, кліпси, неспеціалізовані елементи кріплення, такі як заклепки всіх видів, звичайні болти, гайки, шайби, масла, робочі рідини, автохімія, герметики и т.п., фітинги, запобіжники, щітки електродвигунів та генераторів, змінні резинки щітки склоочисників і т.д. |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
9. Гальмівна система |
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Датчики ABS, датчики гальмівні. |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Супорти гальма, поршні супорта, ремкомплекти супорта, ремкомплекти гальмівних колодок |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км(за умови не використання на бездоріжжі. У такому випадку: 1 місяць або 3 000 км.) |
Колодки гальмівні дискові та барабанні, диски гальмівні, комплекти 2 диска+ 4 колодки гальмівні, барабани гальмівні |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км (за умови виконання вимог п.п.5.24.-5.27.). В іншому випадку гарантія не надається. |
Циліндри гальмівні головні та робочі |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови використання гальмівної рідини відповідної специфікації) |
Шланги та трубки гальмівні |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
10. Датчики |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Вимикачі стоп-сигналу, датчики обертів спідометра, датчики положення дросельної заслінки, датчики температури, датчики тиску оливи, датчики детонації, датчики обертів колінвала, датчики положення дросельної заслінки, датчики положення розподільчого валу, датчик тиску в шинах, датчик тиску оливи, датчик тиску впускного газопроводу |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
11. Двигун |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Опори двигуна, прокладки двигуна |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Помпи масляні, кришки маслозаливної горловини |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Турбокомпресори |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км (за умови дотримання вимог п.7.36). У разі виявлення механічних пошкоджень на турбінних колесах холодного або гарячого контуру-гарантія не надається. |
12. Запалювання |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Автомобільні високовольтні кабелі |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Бігунки розподілювача, замки запалювання, комутатори, контактні групи, котушки запалювання, свічки запалювання, свічки розжарювання |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови підтвердження задовільного стану пов’язаних компонентів системи). |
13. Засоби індивідуального захисту |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Взуття робоче, окуляри захисні, робочий одяг, навушники шумозахисні |
Всі бренди |
14 днів |
14. Кондиціювання |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Компресори кондиціонера, конденсори кондиціонера, осушувачі кондиціонера |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (при умові дотримання всіх вимог п.п.5.1- 5.3. та Розділу 7) |
15. Кузов, оптика |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Амортизатори багажника, амортизатори капота |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Ліхтарі задні та передні, повторювачі та покажчики поворотів, фари головні передні та протитуманні |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови відсутності фізичних пошкоджень) |
Дверні ручки, ручки капота, ручки склопідіймача, замки дверей та капоту, комплекти личинок замка, троси замка капота, фіксатори дверей, дзеркала автомобільні в зборі |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Склопідіймач |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Деталі фари (скло фари, вставка фари і т.д.), деталі дзеркал (скло дзеркала, корпус дзеркала і т.д.), відблискувачі, деталі кузова (капот, крило, бампер и т.д.), автоскло, декоративні деталі інтер'єру та екстер'єру, витратні матеріали |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
16. Опалення |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Радіатор пічки |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови використання охолоджуючої рідини відповідної специфікації і хімічного складу з вказаною назвою виробника рідини) |
17. Охолодження |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Вентилятори радіатора, кожухи вентилятора, муфта вентилятора, крильчатка вентилятора |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Радіатори, термостати, помпи, кришки радіатора, кришка розширювального бачка, бачки розширювальні |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови використання охолоджуючої рідини відповідної специфікації і хімічного складу з вказаною назвою виробника рідини) |
Радіатори, термостати, помпи, кришки радіатора, кришка розширювального бачка (при незаміненій охолоджуючій рідині або рідині не відповідної специфікації або невідомого виробника з невідомими хімічними складовими) |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
Шланги, патрубки, прокладки |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
18. Паливна система |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Датчики рівня палива, датчик положення дросельної заслінки, клапани відсічні паливного насоса, регулятори холостого ходу, клапани управління тиском, ремкомплекти паливного насоса, опори карбюратора, троси акселератора, лямбда-зонди, витратоміри повітря, датчик тиску впускного газопроводу |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови підтвердження задовільного стану всіх пов’язаних компонентів системи). |
Форсунки, складові та комплектуючі деталі форсунки, розпилювачі |
Всі бренди |
Гарантія надається тільки на діагностику форсунок на спеціальному стенді. |
Форсунки, складові та комплектуючі деталі форсунки, розпилювачі, які були встановлені на автомобіль |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
Бензонасоси в зборі, насоси паливоподачі, насоси ручної подачі палива |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (за умови використання в системі нових фільтруючих елементів) |
Шланги паливні |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
19. Пневматична підвіска |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Компресори пневмосистеми, пневмомодулі, пневмоподушки |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км при умові встановлення на дилерському СТО відповідного виробника авто або спеціалізованому сервісі (необхідно, як мінімум, надати сертифікат проходження навчання співробітниками СТО). Для всіх інших термін гарантії - 14 днів з дати придбання |
20. Підвіска |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Сайлентблоки, втулки стабілізатора |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Ступиці, підшипники ступиці, маточини колеса |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Ремкомплекти балки моста, ремкомплекти стабілізатора, болти розвалу, ремкомплекти важеля |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Ресори, втулки ресори, ремкомплекти ресори |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Важелі підвіски, опори кульові, стійки стабілізатора |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
21. Ремінний та ланцюговий привід |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Весь запропонований асортимент |
Всі бренди |
Міжсервісний інтервал, декларований виробником автомобіля, але не більше 12 місяців при умові встановлення всіх складових комплекту |
22. Рульове управління |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Маятники рульові та ремкомплекти, наконечники рульових тяг, тяги рульові, сошки рульового керування, насоси гідропідсилювача керма, пильники рульового механізму, рульові рейки |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км(при умові використання рідин і розхідних матеріалів згідно специфікації виробника) |
23. Система зчеплення |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Диски зчеплення, комплекти зчеплення, комплекти зчеплення з маховиком, корзини зчеплення |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км (за умови дотримання вимог п.п.5.7.-5.9. та Розділу 7) |
При встановленні однієї деталі зчеплення (корзина, диск, вижимний підшипник (модуль управління), маховик двохмасовий або одномасовий) |
Всі бренди |
1 місяць або 2 000 км |
Циліндри зчеплення головний та робочі (крім модуля управління), ремкомплекти циліндрів зчеплення, вимикачі зчеплення |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км (при умові використання рідин і розхідних матеріалів згідно специфікації виробника) |
24. Стартери та генератори |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Генератори, стартери, випрямлячі діодні, муфти генератора, обмотки генератора, ротори генератора, регулятори напруги, бендикси, обмотки стартера, редуктори планетарні, реле втягуючі, якорі стартера |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Підшипник голчасті, кулькові, роликові, втулки гумові, металеві |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Всі інші товари, не зазначені вище, є витратними матеріалами або деталями |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
При виникненні несправності стартера або генератора в зборі пов’язаної з заводським браком компанія VB AVTO на розсуд покупця проводить ремонт агрегата за свій рахунок та повертає відремонтований агрегат покупцю або приймає повернення несправного агрегата. |
25. Склоочисники |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Важелі склоочисника, привід склоочисника |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Двигуни склоочисника, трапеції склоочисника, насоси омивача |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Форсунки склоочисника |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
Щітки склоочисника |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
26. Трансмісія |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Опори КПП гумометалеві, троси коробки передач |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Хрестовини |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Підшипники підвісні, опори карданного вала, муфти еластичні |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Напіввісі, вали карданні |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
Пильники ШРУС |
Всі бренди |
3 місяців або 5 000 км |
ШРУС |
Всі бренди |
3 місяці або 5 000 км |
27. Троси |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Троси акселератора, троси замка капота, троси спідометра, троси КПП, троси ручного гальма, троси зчеплення |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
28. Фільтри |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Фільтри АКПП, фільтри масляні, фільтри паливні, фільтри повітряні, фільтри салону та інші |
Всі бренди |
Міжсервісний ресурс, відповідно до рекомендацій автовиробника для конкретного автомобіля |
Фільтри паливні, що є частиною конструкції паливного модуля в паливному баку |
Всі бренди |
6 місяців або 10 000 км |
29. Інструмент ручний |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Суцільнолитий інструмент, який не містить ніяких шарнірних з'єднань, наприклад, гайкові ключі, торцеві головки, подовжувачі і т.п. |
Всі бренди |
3 місяці |
Шарнірно-губцевий інструмент, викрутки, спеціальний інструмент |
Всі бренди |
3 місяці |
Витратний матеріали, наприклад, біти, відрізні круги, свердла і т.д. |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
30. Інструмент пневматичний |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Весь запропонований асортимент |
Всі бренди |
3 місяці за умови використання блоків підготовки повітря (фільтр-сепаратор + лубрикатор з чистим маслом) |
Витратний матеріал у вигляді фітинга для підключення повітря і пневматичних шлангів. |
Всі бренди |
Гарантія не надається |
31. Інструмент електричний та акумуляторний |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Весь запропонований асортимент |
Всі бренди |
3 місяці |
32. Обладнання для СТО та автомийок |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Весь запропонований асортимент |
Всі бренди |
6 місяців |
33. Розпродаж |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Товари та запчастини з наявністю дрібних пошкоджень, що не впливають на експлуатаційні та технічні властивості (інколи потребують дрібних доопрацювань) |
Всі |
Даний товар новий, але розпродається за залишковою вартістю. Гарантія не надається |
Уцінений товар (DSC). Товари та запчастини, що продаються за залишковою вартістю після пробного (помилкового встановлення) та відповідають всім технічним параметрам нової запчастини. |
Всі бренди |
14 днів |
34. Автошини |
||
Товари |
Бренди |
Умови гарантії |
Весь запропонований асортимент |
Всі бренди |
Надається гарантія 14 днів (на виявлення ймовірного заводського браку) |
Повернення деталей та інших товарів, що не встановлювались:
Покупець має право на повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, не встановлювався і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упакування, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Категорично забороняється відкривати герметично запаковані деталі, такі як: елементи паливних систем всіх видів (регулятор тиску паливної рейки, розпилювачі, тощо), запчастини двигуна (кільця поршневі, вкладиші, клапани, гідрокомпенсатори тощо), деталі системи кондиціонування (осушувачі, конденсори, компресори тощо). У випадку пошкодження герметичного упакування товар поверненню не підлягає.
Додаток 1.
Умови гарантійного обслуговування запасних частин виробника Bosch в Україні
1. Гарантія здійснюється при наявності правильно заповненого гарантійного документа, що дозволяє ідентифікувати виріб і дату його купівлі, та поширюється на дефект матеріалу або виробництва. При відсутності гарантійного документа, що однозначно підтверджує дату купівлі виробу з можливістю його ідентифікації, гарантійний строк обчислюється від дати виготовлення виробу, зазначеної в безпосередньому або закодованому вигляді на його корпусі.
2. Відповідно до сервісних інструкцій виробника перевірка працездатності деяких виробів для встановлення причини виходу з ладу проводиться тільки за наявності автомобіля. Це стосується таких виробів, як блоки управління, кисневі датчики, компоненти системи КЕ-Jetronic, модулі та котушки запалювання, компоненти гальмівної системи.
3. Гарантійні зобов’язання анулюються за наявності несправностей, обумовлених: ⎯ Встановленням виробу на автомобіль, не передбачений технічними рекомендаціями компанії Bosch;
⎯ Порушенням власником правил встановлення, експлуатації, транспортування і зберігання виробу;
⎯ Порушенням власником цілісності пломб, ремонтом виробу третіми (сторонніми, неавторизованими) особами, механічними пошкодженнями виробу;
⎯ Попаданням всередину виробу сторонніх предметів чи речовин, що викликали його несправність;
⎯ Дією обставин непереборної сили (пожежа, аварії, стихійні лиха і т. п.).
4. Перед монтажем електричного бензонасоса необхідно замінити паливний фільтр і промити паливний бак (при наявності у баку забруднень, осаду). Без проведення даних робіт претензії стосовно працездатності електричного бензонасоса не приймаються.
5. При заміні датчика масової витрати повітря обов'язковими є заміна повітряного фільтра та прочищення впускного патрубка. Без проведення даних робіт претензії стосовно працездатності датчика масової витрати повітря не приймаються.
6. Гарантія не поширюється на вироби, що вийшли з ладу внаслідок (1) природного зносу або (2) прискореного зносу внаслідок (а) неправильного монтажу чи експлуатації самого виробу або (б) внаслідок неправильного монтажу чи експлуатації суміжних вузлів/агрегатів, які спричинили прискорений знос виробу.
7. На агрегати дизельних паливних систем (ТНВД/ПНВТ, форсунка, інжектор) і запчастини до них гарантія дійсна лише за умови їх діагностики та ремонту в Бош Дизель Центрах (БДЦ), або в Бош Дизель Сервісах (БДС), що мають відповідну авторизацію. Перед установкою відремонтованого виробу на двигун обов'язковою є заміна паливного фільтра і промивка паливної системи, включаючи паливний бак (при наявності забруднень, осаду тощо). Монтаж дизельних агрегатів на двигун допускається тільки на БДЦ/БДС і Бош Авто Сервісах (БАС), або на авторизованій сервісній станції автовиробника з обов'язковим оформленням замовлення-наряду із зазначенням всіх виконаних супутніх робіт. В іншому випадку гарантія на дизельні компоненти анулюється. Гарантія на розпилювач форсунки діє тільки за умови його діагностики та монтажу в складі форсунки на БДЦ/БДС.
8. Безкоштовний ремонт або обмін виробу проводиться в БДЦ/БДС і в Гарантійних БАС протягом гарантійного строку. Грошову або натуральну компенсацію вартості виробу можливо отримати в торговельної організації, яка продала виріб, надавши оригінал Протоколу перевірки виробу, оформленого БДЦ/БДС або Гарантійним БАС.
9. Звертаємо Вашу увагу, що в разі відхилення гарантії, відправлення виробу до найближчого Сервісного Центру Бош і роботи з діагностики виробу оплачуються, виходячи з чинних розцінок Сервісних Центрів Бош.
Гарантійний строк на вироби Bosch згідно умов постачальника, зазначених у розділі 3
Захист від підробки
При виникненні підозри щодо оригінальності придбаної Вами продукції Bosch, будь ласка, надішліть запит, надавши відомості про придбаний товар, зокрема його фото і фото упаковки та розрахунковий документ про придбання (чек, квитанція тощо).
На нижчевказану адресу електронної пошти просимо надсилати запити, пов'язані виключно з перевіркою оригінальності автомобільних запасних частин, оскільки запити, які не стосуються вищезгаданої тематики, можуть розглядатися як спам і видалятися.
Сподіваємося на розуміння.
E-mail: Hotline_AA@ua.bosch.com
Перелік гарантійних центрів Bosch в Україні з автозапчастин.