На кожному етапі роботи з інтернет-магазином у Вас можуть виникнути різного роду питання. Даний розділ призначений для економії часу і був структурований в блок «Часті питання». Якщо з яких-небудь причин Ви не знайшли відповідь на ваше запитання, не засмучуйтеся - його можна задати зателефонувавши за телефонами вказаними на сайті, або відправити запит на пошту і ми обов'язково на нього відповімо.
Замовлення
Кожний товар на сайті має свій термін доставки. Цей термін вказується на сторінці товару. Термін доставки може змінюватися в залежності від наявності товару на складі, часу оформлення замовлення та способу оплати.
Наприклад, якщо товар має статус:
Тобто, якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «в наявності» до 17:00 або «сьогодні» до 15:00, то товар буде відправлений з нашого складу в день оформлення замовлення. Якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «на Завтра», то товар буде відправлений з нашого складу на наступний день після його прибуття на наш склад. Якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «на 12.12.21», то товар буде відправлений з нашого складу 12.12.2021 року.
Так, є можливість забрати замовлення пізніше. Для цього необхідно звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті, або написати нам у чат-бот. Ми можемо домовитися про час і місце, де ви можете забрати своє замовлення.
Термін зберігання товару на складі становить 7 календарних днів. Якщо товар не буде забраний покупцем протягом цього терміну, він буде повертатися постачальнику. Однак, покупець може продовжити термін зберігання товару на складі, звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті, або написати нам у чат-бот.
Повернення та скарги
Якщо куплена запчастина не підійшла, ви можете її повернути або обміняти. Для цього необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Так, ви можете безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов, протягом 14 днів з моменту його отримання. Для цього потрібно оформити Легке повернення.
Послуга «Легке повернення» дозволяє безкоштовно повернути документи та посилки до 30 кг після їх отримання.
Щоб повернути товар за допомогою Легкого повернення, вам необхідно - Див. за посиланням
Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, його можна повернути протягом 14 днів після отримання посилки.
Важливо! Товари, які Ви повертаєте, повинні мати належний товарний вигляд та не можуть бути пошкодженими. Усі оригінальні етикетки мають бути на товарі у непорушеному стані.
Методи повернення товару - Див. за посиланням
Доставка
Ми доставляємо замовлення по всій Україні. Вартість доставки залежить від способу доставки і відстані. Замовлення до 30 кг доставляються безкоштовно Новою поштою.
Методи доставки та вартість - Див. за посиланням
Оплата та акції
Ми пропонуємо різні способи оплати, щоб ви могли вибрати той, який найкраще відповідає вашим потребам.
Методи оплати - Див. за посиланням
У разі повернення грошових коштів за товар, придбаний в інтернет-магазині, строк повернення становить не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем товару.
Грошові кошти будуть повернуті на картку, з якої була проведена оплата, не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем товару.
При замовленні післяплатою, в якості підтвердження домовленості між клієнтом і нашим Інтернет-магазином, необхідна обов'язкова передплата в розмірі 50% (але не менше 200 грн) від суми замовлення. Іншу частину вартості можна буде оплатити післяплатою при отриманні замовлення.
Звертаємо Вашу увагу, що сума передплати є невеликою частиною від загальної суми замовлення і спрямована на встановлення стабільних і взаємовигідних відносин з нашими покупцями. Дана необхідність пов'язана з випадками неявки клієнтів на склад перевізника без поважної причини, що тягне за собою компенсацію перевізнику витрат на транспортування в дві сторони, а так само платежі за зберігання вантажу.
Підбір товару
VIN-код можна знайти в технічному паспорті автомобіля, на двигуні, на торпедо, на лобовому склі, на арці правого переднього колеса тощо.
Онлайн-сервіси та каталоги запчастин містять інформацію про всі автозапчастини, які підходять для вашого автомобіля. Ви можете порівняти характеристики запчастин і вибрати ту, яка найкраще відповідає вашим потребам.
Якщо ви не впевнені в тому, як правильно підібрати автозапчастини за VIN-кодом, зверніться до професіонала.
Щоб отримати консультацію по підбору запчастини, ви можете скористатися одним із наступних способів:
Напишіть повідомлення в чат
Зателефонуйте на гарячу лінію
Напишіть листа на електронну адресу
Консультант зможе підібрати запчастину за VIN-кодом вашого автомобіля.