Допомога.

На кожному етапі роботи з інтернет-магазином у вас можуть виникати різні питання. Цей розділ призначений для економії часу і структурований у блок "Часті питання". Якщо ви не знайшли відповіді на своє запитання, зателефонуйте за номерами, вказаними на сайті, або надішліть запит на електронну пошту, і ми обов'язково вам відповімо.

Замовлення

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення на сайті www.vbavto.ua ви можете цілодобово. Вкажіть контактні дані, адресу доставки та спосіб доставки. Також можна зателефонувати за номерами +380(66)010-13-60, +380(68)010-13-60 у будні з 9:00 до 18:00, у суботу з 9:00 до 16:00. Неділя - вихідний. Замовлення, оформлені до 18:00, будуть уточнені менеджером протягом дня. Замовлення, оформлені після 18:00, будуть уточнені наступного робочого дня до 12:00.

До якого часу потрібно оформити замовлення, щоб отримати/відвантажити його в той же день?

Кожен товар на сайті має свій термін доставки, який вказаний на його сторінці і може змінюватися в залежності від наявності, часу замовлення та способу оплати.

Наприклад, якщо товар має статус

В наявності - відправка в той же день до 18:00.

Сьогодні - відправка в той же день при оплаті до 15:00.

На завтра - відправка наступного дня, приблизний час прибуття на склад о 14:00.

На 12.12.21 - орієнтовна дата прибуття, потрібна передоплата. Відправка з нашого складу 12.12.2021.

Товари можуть бути доставлені до вашого населеного пункту або ви можете їх самі забрати з офісу продажу.

Чи є можливість забрати замовлення пізніше?

Так, ви можете забрати замовлення пізніше. Для цього зверніться до нас за номером телефону, вказаним на сайті, або напишіть у чат-бот. Ми домовимося про час і місце для отримання замовлення.

Скільки днів може зберігатися замовлення у вас на складі?

Термін зберігання замовлення на складі становить 7 днів. Якщо замовлення не забране, воно повертається постачальнику. Перший день зберігання – наступний день після прибуття на склад. Покупець може продовжити термін зберігання до 30 днів, звернувшись до нас. Якщо замовлення не забране протягом 30 днів, воно вважається невитребуваним, і компанія «VB AVTO» має право розпоряджатися ним на власний розсуд.

Повернення та скарги

Що робити коли куплена запчастина не підійшла?

Якщо куплена запчастина не підійшла, ви можете її повернути або обміняти. Для цього зверніться до нас протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Чи можу я безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов?

Так, ви можете безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов, протягом 14 днів з моменту його отримання. Для цього потрібно оформити послугу «Легке повернення». Вона дозволяє безкоштовно повернути документи та посилки до 30 кг після їх отримання.

Як мені повернути товар/Умови повернення?

Якщо товар не відповідає вашим очікуванням, його можна повернути протягом 14 днів після отримання. Важливо, щоб товар був у належному вигляді, не пошкоджений, з оригінальними етикетками.

Доставка

Які умови доставки мого замовлення?

Доставляємо замовлення по всій Україні поштовою службою Нова Пошта або можливий самовивіз з магазину у м. Косів. Вартість замовлення згідно з тарифами перевозчика. Від нашого магазину пропонуємо варіанти безкоштовної доставки: при замовленні більше 499 грн безкоштовна доставка до відділення, при замовленні більше 1499 грн безкоштовна адресна доставка. Детальніше про ціни та умови у розділі Оплата та Доставка.

Оплата та акції

Які умови оплати замовлення?

Ми пропонуємо різні способи оплати, щоб ви могли вибрати той, який найкраще відповідає вашим потребам.

Готівка в магазині або при отриманні товару.

Безготівковий розрахунок через банк або з поточного рахунку фірми.

Оплата банківською картою Visa або MasterCard на сайті.

Скільки часу потрібно для повернення грошових коштів?

У разі повернення грошових коштів за товар, придбаний в інтернет-магазині, повернення здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання продавцем товару на ту саму картку (рахунок), з якої була здійснена оплата.

Скільки становить передоплата при замовленні післяплатою?

При замовленні післяплатою, обов'язкова передоплата 50% від суми, якщо замовлення становить менше 200 грн або товари з віддаленого складу. Решта суми сплачується при отриманні замовлення. У всіх інших випадках післяплата доступна без передоплати.

Підбір товару та допомога

Як підібрати автозапчастини за VIN-кодом?

Знайти VIN-код автомобіля.

Ввести VIN-код в поле пошуку на сайті.

Ознайомитися з інформацією, яку видає сервіс або каталог.

VIN-код знаходиться у технічному паспорті автомобіля, на двигуні, на торпедо, на лобовому склі, на арці правого переднього колеса. Онлайн-сервіси та каталоги запчастин надають інформацію про всі автозапчастини для вашого автомобіля.

Якщо ви не впевнені, як правильно підібрати автозапчастини за VIN-кодом, зверніться до професіонала.

Як я можу отримати консультацію по підбору запчастини?

Щоб отримати консультацію по підбору запчастини, скористайтеся одним із наступних способів зв'язку.

Напишіть повідомлення в чат Telegram або Viber.

Зателефонуйте на гарячу лінію +380(68)010-13-60, +380(66)010-13-60

Напишіть листа на електронну адресу vbavtoua@gmail.com

Наш консультант допоможе підібрати запчастину за VIN-кодом вашого автомобіля.