Допомога.

На кожному етапі роботи з інтернет-магазином у Вас можуть виникнути різного роду питання. Даний розділ призначений для економії часу і був структурований в блок «Часті питання». Якщо з яких-небудь причин Ви не знайшли відповідь на ваше запитання, не засмучуйтеся - його можна задати зателефонувавши за телефонами вказаними на сайті, або відправити запит на пошту і ми обов'язково на нього відповімо.

 

Замовлення

Як оформити замовлення?

  1. Оформити замовлення на сайті www.vbavto.ua Ви можете цілодобово в любий зручний для Вас час. При оформленні покупки вкажіть контактні дані, адресу доставки та бажаний спосіб доставки (службою доставки «Нова Пошта», або самовивіз).
  2. Оформити замовлення можна також зателефонувавши за контактними номерами телефону +380(66)010-13-60, +380(68)010-13-60 в будні дні з 9:00 до 18:00; Сб з 9:00 до 16:00; Неділя - вихідний.

До якого часу потрібно оформити замовлення, щоб отримати/відвантажити його в той же день?

Кожний товар на сайті має свій термін доставки. Цей термін вказується на сторінці товару. Термін доставки може змінюватися в залежності від наявності товару на складі, часу оформлення замовлення та способу оплати.

Наприклад, якщо товар має статус:

  1. «В наявності» відправка здійснюється «День у день» при умові оформлення замовлення до 18:00. Ми можемо здійснити відправку у ваш населений пункт, або ви можете скористатись послугою самовивіз з офiсу продажу.
  2. «Сьогодні» відправка здійснюється «День у день» при умові оформлення замовлення і внесення оплати до 15:00. Ми можемо здійснити відправку у ваш населений пункт.
  3. «на Завтра» відправка здійснюється наступного дня. Орієнтовний час прибуття на склад: 14:00. Ми можемо здійснити відправку у ваш населений пункт, або ви можете скористатись послугою самовивіз з офiсу продажу.
  4. «на 12.12.21» вказано орієнтовну дату прибуття. Для оформлення даного замовлення необхідного внести передоплату. Ми можемо здійснити відправку у ваш населений пункт, або ви можете скористатись послугою самовивіз з офiсу продажу.

Тобто, якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «В наявності» до 17:00 або «Сьогодні» до 15:00, то товар буде відправлений з нашого складу в день оформлення замовлення. Якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «на Завтра», то товар буде відправлений з нашого складу на наступний день після його прибуття на наш склад. Якщо ви оформите замовлення на товар зі статусом «на 12.12.21», то товар буде відправлений з нашого складу 12.12.2021 року.

Чи є можливість забрати замовлення пізніше?

Так, є можливість забрати замовлення пізніше. Для цього необхідно звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті, або написати нам у чат-бот. Ми можемо домовитися про час і місце, де ви можете забрати своє замовлення.

Скільки днів може зберігатися замовлення у вас на складі?

Термін зберігання замовлення на складі становить 7 календарних днів. Якщо замовлення не буде забране покупцем протягом цього терміну, воно буде повертатися постачальнику. Першим днем зберігання є наступний календарний день після прибуття замовлення на склад. Однак, покупець може продовжити термін зберігання товару на складі до 30 днів, потрібно звернутися до нас за номером телефону, вказаним на сайті, або написати нам у чат-бот.

Якщо впродовж 30 (тридцяти) календарних днів замовлення не було витребуване покупцем, то таке замовлення вважається невитрибуваним, а відповідальність компанії перед покупцем за збереження відправлення припиняється. Компанія «VB AVTO» має право розпорядитися таким відправленням на власний розсуд.

 

Повернення та скарги

Що робити коли куплена запчастина не підійшла?

Якщо куплена запчастина не підійшла, ви можете її повернути або обміняти. Для цього необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Чи можу я безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов?

Так, ви можете безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов, протягом 14 днів з моменту його отримання. Для цього потрібно оформити Легке повернення.

Послуга «Легке повернення» дозволяє безкоштовно повернути документи та посилки до 30 кг після їх отримання.

Щоб повернути товар за допомогою Легкого повернення, вам необхідно - Див. за посиланням

Як мені повернути товар/Умови повернення?

Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, його можна повернути протягом 14 днів після отримання посилки.

Важливо! Товари, які Ви повертаєте, повинні мати належний товарний вигляд та не можуть бути пошкодженими. Усі оригінальні етикетки мають бути на товарі у непорушеному стані.

Методи повернення товару - Див. за посиланням

 

Доставка

Які умови доставки мого замовлення?

Ми доставляємо замовлення по всій Україні. Вартість доставки залежить від способу доставки і відстані. Замовлення до 30 кг доставляються безкоштовно Новою поштою.

Методи доставки та вартість - Див. за посиланням 

 

Оплата та акції

Які умови оплати замовлення?

Ми пропонуємо різні способи оплати, щоб ви могли вибрати той, який найкраще відповідає вашим потребам.

Методи оплати - Див. за посиланням 

Скільки часу потрібно для повернення грошових коштів?

У разі повернення грошових коштів за товар, придбаний в інтернет-магазині, строк повернення становить не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем товару.

Грошові кошти будуть повернуті на картку (рахунок), з якої була проведена оплата, не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем товару.

Скільки становить передоплата при замовленні післяплатою?

При замовленні післяплатою, в якості підтвердження домовленості між клієнтом і нашим Інтернет-магазином, обов'язкова передплата в розмірі 50% від суми замовлення, якщо сума замовлення становить менше 200 грн або товари замовляються під клієнта з віддаленого складу. Іншу частину вартості можна буде оплатити післяплатою при отриманні замовлення. У всіх інших випадках післяплата доступна без передплати.

Звертаємо Вашу увагу, що сума передплати є невеликою частиною від загальної суми замовлення і спрямована на встановлення стабільних і взаємовигідних відносин з нашими покупцями. Дана необхідність пов'язана з випадками неявки клієнтів на склад перевізника без поважної причини, що тягне за собою компенсацію перевізнику витрат на транспортування в дві сторони, а так само платежі за зберігання вантажу.

 

Підбір товару та допомога

Як підібрати автозапчастини за VIN-кодом?

  1. Знайти VIN-код автомобіля.
  2. Ввести VIN-код в поле пошуку на сайті.
  3. Ознайомитися з інформацією, яку видає сервіс або каталог.

VIN-код можна знайти в технічному паспорті автомобіля, на двигуні, на торпедо, на лобовому склі, на арці правого переднього колеса тощо.

Онлайн-сервіси та каталоги запчастин містять інформацію про всі автозапчастини, які підходять для вашого автомобіля. Ви можете порівняти характеристики запчастин і вибрати ту, яка найкраще відповідає вашим потребам.

Якщо ви не впевнені в тому, як правильно підібрати автозапчастини за VIN-кодом, зверніться до професіонала.

Як я можу отримати консультацію по підбору запчастини?

Щоб отримати консультацію по підбору запчастини, ви можете скористатися одним із наступних способів:

Напишіть повідомлення в чат

 Telegram

 Viber

Зателефонуйте на гарячу лінію

 +380(68)010-13-60

 +380(66)010-13-60

Напишіть листа на електронну адресу

 vbavtoua@gmail.com

Консультант зможе підібрати запчастину за VIN-кодом вашого автомобіля.