Найдешевші та найдорожчі автозапчастини по марках авто

Купівля автомобіля сама по собі несе за собою величезні витрати. Зараз не кожен водій здатний купити нове авто, яке не буде потребувати ремонту, чи бодай якісного обслуговування протягом декількох років експлуатації. Тому експлуатаційна рентабельність приватного автомобіля важлива зараз як ніколи. Які автомобілі дешевші та дорожчі в ремонті, які запчастини коштують дешевше, радять експерти магазину VBavto.

Дешевші авто чи дорожчі

Дешевше авто — дорожче ремонт?

Так буває не завжди та це ствердження не має глобального характеру. Експлуатаційні витрати на автомобіль складаються з маси статей, з якими неодмінно доведеться перетинатись кожному водію. А саме:

Все це врахувати точно практично неможливо. Але зекономити все ж таки можна, якщо підібрати та порівняти ціну запчастин у каталозі інтернет-магазину VBavto. 

Найдешевші у ремонті автомобілі

Дешевий у ремонті автомобіль не означає, що його стартова ціна на ринку буде мінімальною. Наприклад, двигун M 111 E 20 навіть несвіжого Mercedes Benz C-klasse W202 запросто пройде понад 600-700 тисяч км без капремонту. Що не скажеш про найдешевших представників бюджетного класу — ресурс мотора F15S3 Шевроле Авео, Деу Нексія, Ланос (А15SMS) зазвичай складає 250-300 тисяч км.

Mercedes Benz C-klass

Проте ремонт двигунів та ходової цих автомобілів — зовсім інша історія. Ось декілька прикладів:

  1. Помпа водяна Mercedes Benz C-klass W202 M 111 E 20 коштує близько 2 тисяч гривень залежно від виробника. Та сама помпа для двигунів F15S3 Авео обійдеться у 650-800 гривень.
  2. Гальмівний диск передній на Mercedes Benz C-klasse W202 від Bosch буде коштувати близько 1400 гривень. Передній диск на Шевроле Авео обійдеться у 830 гривень.
  3. Комплект зчеплення (корзина, вижимний підшипник, диск) на Авео коштує близько 3 000 грн, такий же новий комплект для S-class оцінюється близько 8 тисяч гривень залежно від виробника.

Практика показує, що дешевими  в ремонті виявились також французькі автомобілі малого та середнього класу — Renault, Peugeot, Citroen. Масові витратні матеріали для популярних моделей практично в одній ціновій групі. Якщо брати запчастини середньої та преміальної якості, то обслуговування популярних моделей обійдеться приблизно у $800-850 на рік.

Так, повний комплект для заміни приводу розподільного вала (ролик, ремінь тощо) від SKF для Renault Kangoo 1.6 буде коштувати близько 1000 гривень, а такий самий комплект до VW Caddy 1.4 — 1400 гривень. Масляний фільтр для VW Golf VI 1.4 коштуватиме близько 125 гривень, такий самий фільтр масла на Пежо Партнер обійдеться в аналогічну суму.

VW Golf VI 1.4

Найдорожчі запчастини по марках авто

Якщо оцінювати вартість запчастин загалом по середньому сегменту, найдорожчими виявляться запчастини до німецьких BMW, Mercedes та до японських Тойота, Nissan. До речі, Nissan Pathfinder багато хто вважає одним з найдорожчих в обслуговуванні кросоверів. 

Наприклад, привідний вал у зборі з ШРКШ для нього коштує близько 6 000 гривень, у той час, як та ж запчастина для Рено Лагуна коштує 1800 гривень у тій же повній комплектації. 

Nissan Pathfinder

Але вихід завжди є. Менеджери магазина VBavto підберуть аналогову запчастину за низькою ціною, яка не поступиться якістю оригіналу. Достатньо знати VIN-код автомобіля, або товарний номер оригінальної запчастини.