Енергоефективні моторні оливи Motul ECO-clean

Вам потрібна енергоощадна моторна олива Motul? Ви заїхали за адресою!

енергоощадна моторна олива Motul 8100 ECO-clean

Розповідаємо про серію олив Motul ECO-clean – це високотехнологічні, 100% синтетичні енергоощадні масла.

Motul 8100 ECO-clean 0W20 – розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують оливу з дуже низькою в’язкістю та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру.

ECO-clean 0W20 - високотехнологічна 100% синтетична та енергоощадна, спеціально розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують оливу з дуже низькою в’язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 mPa.s. та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Використовується в бензинових двигунах і дизелях останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 і 6, для яких регламентовано використання енергоощадних масел класом в'язкістю 20 та відповідністю вимогам стандартів: ACEA C5, ACEA C6, API SP та/або ILSAC GF-6a. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, бензиновими фільтрами твердих часток (GPF) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF). Дана олива може бути несумісна з певними двигунами, перед використанням обов’язково перевірте керівництво з експлуатації транспортного засобу.

Motul 8100 ECO-clean 0W30 — розроблена для OEM-виробників, які регламентують оливи, що забезпечують низький коефіцієнт тертя, мають знижену в’язкість  та “Mid SAPS” – зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (≤0.3%).

ECO-clean 0W30 - високотехнологічна 100% синтетична та енергоощадна, спеціально розроблена для OEM-виробників, які регламентують оливи з низьким коефіцієнтом тертя, та низькою в'язкістю HTHS (≥ 2.9 МПа.с) та “Mid SAPS” вміст сульфатної золи (≤0.8%), фосфору (≤0.09%) і сульфуру (≤0.3%). Підходить для бензинових двигунів та дизелів останнього покоління, які відповідають нормам екологічного стандарту Euro 4, 5 або 6, для яких регламентується використання енергоощадних олив: стандарт АСЕА С2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Motul 8100 ECO-clean 5W30 – розроблена для двигунів автомобілів, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю та "Mid SAPS" –  зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сульфуру.

ECO-clean 5W30 - високотехнологічна 100% синтетична та енергоощадна, спеціально розроблена для двигунів автомобілів, для яких регламентовано використання олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS ≥ 2.9 мПа.с) та "Mid SAPS" зниженим вмістом сульфатної золи (≤0,8%), фосфору (≤ 09) та сульфуру (≤ 0,3%). Сумісна з бензиновими двигунами та дизелями останніх поколінь, які відповідають нормам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 та 6, та вимагають енергоощадних масел – стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та дизельними фільтрами твердих часток (DPF). Може бути не придатна для використання в деяких двигунах. При застосуванні обов'язково звіритися з інструкцією з експлуатації транспортного засобу.

Motul 8100 Eco-clean+ 5W30 – розроблена для автомобілів, яким регламентовано використання олив стандарту ACEA C1 – з низькою в’язкістю HTHS та низьким рівнем вмісту сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Low SAPS.

Eco-clean+ 5W30 - високотехнологічна 100% синтетична та енергоощадна. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами та дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають нормам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 та 6, для яких регламентовано використання масел стандарту ACEA C1 – оливи з низькою в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та дизельними фільтрами твердих часток (DPF). Може бути не придатна для використання в деяких двигунах. При застосуванні обов'язково звіритися з інструкцією з експлуатації транспортного засобу.